Asiakaspalvelu perintäasioissa

 

​Lindorffin asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille:

puhelin: 010 2700 300 (ma-pe 8-20, la 10-15)

Internet: www.lindorff.fi

Maksujärjestelyt ja perintä

 

Maksuajan antaminen

 

Jos et pysty maksamaan laskuasi eräpäivään mennessä, voimme antaa ylimääräistä maksuaikaa 15 päivää. Eräpäivän siirtäminen maksaa 4,50 € (sis. alv). Lisäksi eräpäivän jälkeiseltä ajalta peritään viivästyskorko. Maksullisuus koskee kaikkia kuluttaja-asiakkaiden sähkölaskuja.

Suoramaksulle maksuaikaa ei voi antaa.

 

Laskun periminen
 

Yhteistyökumppanimme Lindorff Oy  huolehtii erääntyneiden sähkölaskujen perinnästä. Lindorff lähettää yhden maksumuistutuksen, josta käy ilmi, mistä laskusta on kyse ja mihin voi ottaa yhteyttä ongelmatilanteissa.

Tavoitteena on, että asiakkaamme voivat sopia erääntyneen maksun hoitamisesta yhdellä yhteydenotolla, myös iltaisin ja lauantaisin.  Tampereen Sähkölaitoksen asiakkaat saavat myös Lindorffin asiakasneuvojilta apua ja opastusta maksuongelmien ratkaisemiseksi.

Lindorffin ylläpitämältä www.maksumyohassa.fi -sivustolta saa lisätietoja perintäasioista.