Tieto kiinteistön ilmoitustaululle

 

lampostop_logo.jpg

Lämpöstop-merkkiä klikkaamalla avautuu esite uudesta palvelustamme. Esitteen harmahtaviin aktiivikenttiin voit kirjoittaa kiinteistökohtaiset tiedot ja  tulostaa esitteen laitettavaksi taloyhtiön/kiinteistön ilmoitustaululle. Voit myös tulostaa esitteen ja kirjoittaa tiedot käsin.

 

 Sähkön jakeluhäiriöt

 

​Sähkökatkojen osalta on vastaavanlainen maksuton tekstiviestipalvelu käytössä.

Tutustu palveluun  

Jakelukeskeytysten tekstiviestipalvelu Lämpöstop

Lämpöstop-tekstiviestipalvelu on maksuton tekstiviestipalvelu, joka kertoo kaukolämmön jakelukeskeytykset  taloyhtiössäsi tai kiinteistössäsi.
Tutustu uuteen palveluumme!


Kaukolämmön tekstiviestipalvelu Lämpöstopin kautta saat tiedon kaukolämmön suunnitelluista jakelukeskeytyksistä ja vikatilanteista puhelimeesi keskeytyksen koskiessa omaa taloyhtiötäsi tai kiinteistöäsi.
 
Suunnitelluista keskeytyksistä saat tekstiviestin noin viikkoa ennen keskeytysajankohtaa ja vikatilanteissa heti, kun häiriön laajuus on selvitetty. Keskeytyksen aikana kiinteistön lämmitys ja lämmin käyttövesi eivät ole käytössä.
 
Tekstiviestipalvelu on maksuton ja se on tarkoitettu kaikille kaukolämpöasiakkaille. Olitpa siis isännöitsijä, kaukolämmitteisen kerrostalon asukas tai vaikkapa parturikampaamoyrittäjä, voit hyödyntää tätä palvelua. Lämpöstopin avulla pysyt ajan tasalla harvinaisista, mutta harmillisista kaukolämmön jakelukeskeytyksistä.
 
Lämpöstop-palveluun voit liittyä lähettämällä tekstiviestin numeroon 18200:
KL käyttöpaikkanumero (esimerkiksi: KL 123456)
 
Palveluun liittymisessä tarvittavan käyttöpaikkanumeron löydät kiinteistön kaukolämpölaskusta tai voit tiedustella sitä esimerkiksi taloyhtiösi isännöitsijältä.
 
Palvelusta poistutaan lähettämällä tekstiviesti numeroon 18200:
KL SULJE käyttöpaikkanumero (esimerkiksi: KL SULJE 123456)
 
Lisätietoa löytyy osiosta usein kysytyt kysymykset tai asiakaspalvelustamme.
 
Lämpöstop-esitteeseen TÄSTÄ.
 

Lämpöstop - Usein kysytyt kysymykset


Voinko varmistaa jollain tavoin, että palveluun liittyminen onnistui?
Saat kuittausviestin, kun palveluun liittyminen onnistuu. Saat kuittausviestin lisäohjeineen myös silloin, jos liittyminen ei onnistunut.
 
Toimin isännöitsijänä kymmenessä kaukolämmitetyssä taloyhtiössä. Saanko tekstiviestit kaikista näistä käyttöpaikoista?
Kyllä saat. Sinun täytyy liittyä jokaista kohdettasi varten erikseen.
 
Muutan pois nykyisestä asunnostani ja haluan lopettaa palvelun käytön, miten toimin?
Lähetä viesti KL SULJE KÄYTTÖPAIKKANUMERO numeroon 18200. Saat kuittausviestin, kun palvelu ei ole enää aktiivisena.
 
Olen tilannut palvelun viidestätoista kiinteistöstä. Nyt haluan luopua palvelusta kokonaan. Pitääkö minun lähettää viisitoista tekstiviestiä, vai onko tähän jokin helpompi keino?
Lähetä viesti KL SULJE numeroon 18200, niin pääset yhdellä viestillä eroon kaikista aktiivisista tilauksistasi.
 
Olen liittynyt palveluun, mutta en ole saanut liittymisen kuittausviestin jälkeen yhtään viestiä. Onko palvelu rikki?
Vuosittain vain pienellä osalla kaukolämpöasiakkaista on keskeytys kaukolämmönjakelussa. Todennäköisesti kuulut tähän enemmistöön, eli kiinteistössäsi ei ole ollut keskeytyksiä, joista viestejä olisi lähetetty. Jos tiedät kiinteistössäsi olleen keskeytyksen, mutta et jostain syystä ole saanut tekstiviestipalvelun kautta viestiä keskeytyksestä, voit ilmoittaa viestien saamiseen liittyvästä ongelmasta asiakaspalveluumme.
 
  
Jakeluhäiriöistä tieto ajoissa -
Lämpöstop-palvelulla puhelimeesi!
lampostop_logo.jpg